Seit gestern kein TWS Login möglich bei IB US Server ...
( Siehe auch: elitetrader.com/vb/showthread.php?threadid=108097 )
( Siehe auch: elitetrader.com/vb/showthread.php?threadid=108097 )
also bei mir geht die seite von interactivebrokersangelo schrieb:
hat jemand ebenfalls Probleme mit der Webseite von Interactivebrokers und/oder Traderstation?
Seit ca. 30 Minuten kann ich auf keinem meiner Rechner diese Seiten oeffnen noch einloggen!!!!
AHHH, jetz ist die Webseite offen, aber nur alles in Weiss, ohne Text.....![]()
Ich habe das gleiche Problem. Weiß auch nicht woran das liegt.....kimba schrieb:
Danke.
Weiß jemand woran es liegt, dass die disabled Portfolio- u. MarketValue Columns Einstellungen nicht gespeichert werden? Nach jedem Neustart muß ich die wieder extra sichtbar machen, das war früher nicht!
So hab ich das ja gemacht, aber dann kamen an anderer Stelle Positionen.Perfect Trader schrieb:
Um den Kurswert in einer Währung auf 0 zu bringen, muß die Gegenposition in IDEAL eingegangen werden.
Was heißt unerwünschte Darstellung? Im im Porfolio, Tradingwindow, oder MarketValue Fenster? Welche Art von unerwünschter Darstellung ist damit gemeint?Perfect Trader schrieb:
Die unerwünschte Darstellung dieser Glattstellungs-Position kann so unterdrückt werden.
Sollte NULL heißen,oder?russel2000 schrieb:
@kimba
Klick mal in dem unteren Portfolio Fenster mit der rechten Maustaste auf EUR.USD. Dann auf "Adjust Position or Average Price" und gib unter Position und Average Price NULL ein und OK. Die -9,5.. sollten weg sein.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „kimba“ ()
Cerberus24 schrieb:
Die Antwort war stets ungefähr wie die, die Du hier erhalten hast.
@Perfect TraderPerfect Trader schrieb:
@ Xenia
Empfehle doch mal Deine Broker der Wahl.
makloda 10-25-07 11:29 AM
Good and important thread, although I feel sorry for the OP and wish him all the best resolving the issue quickly and to his fullest satisfaction. Here is my story which happened sometime in August of this year. I was way luckier than the OP. First off, a few pieces of information:
- All my trades are entered manually. I do not use the API.
- I always have 200-300 of positions open, usually with 50-60 pending limit orders to open/close positions at any time
- On that specific day, an order was filled and I heard the "order filled" sound alert which I heard although I was not at my desk.
- I clicked "Trades" to see what was executed and I was shocked to see that "I bought" 5 deep in the money NYSE:GBX call options. I never placed that trade.
- I have never ever traded that symbol before, I had to look it up in the first place because I had no idea what this stock/company was.
- Needless to say, I never placed that order. I have no idea how or why it was executed.
- I use the secure login token device, there's no way someone else could have logged on into my account
I called IB and told them about this, and they basically said this was a limit order that's been in the system for longer than 6 days (I can't remember the exact number, could have been 5 or 7) and therefore they can not fully analyze the audit trail anymore. But from all the information they see "the order was placed from my TWS".
Well I told the guy I didn't place the order and I want the position taken out of my account. He said he can't. Oh well, I was kinda lucky because I was able to sell the position with a $200 profit, kept the money and basically forgot about it until I saw this thread. I guess I was just lucky it wasn't a 200k loss!
Since that day I check the "Pending order" tab every morning to find any phantom orders but so far I haven't encountered more.
Disclaimer: I am a big fan of IB, I'm a very happy camper but something is definitely up with their backend software/order tracking. Maybe this thread can get IB to reserve manpower to investigate this issue since I am 100% certain there is something wrong here.
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